Українські виробники продовжують підкоряти світові ринки. Так, краща горілка України «Хортиця» прийшлася до смаку й професіоналам-дегустаторам з усього світу, які зібралися в Лондоні на щорічному конкурсі Drinks International Vodka Challenge 2008.
Цього року церемонія нагородження, що проходила в найбільшому центрі Wine Spirit and Education Trust Сentre, стала однією із найбільш помітних подій у культурному житті британської столиці. Уже вдруге організатором стало провідне видання міжнародного алкогольного ринку з усталеною репутацією, що завоювало довіру професіоналів алкогольної індустрії в усьому світі - Drinks International (www.drinksint.com, видавнича група William Reed Publishing). Vodka Challenge відбирає кращі напої з усього світу, що дозволяє скласти рейтинг кращих торговельних марок у кожній категорії.
Змагання цього року стало найбільш великомасштабним за кількістю учасників. 90 брендів з усього світу боролися за золоті медалі в 7 категоріях. За підсумками конкурсу робиться класифікація спиртних напоїв за якістю, що є орієнтиром для торгівлі й гурманів усього світу. Нагороди Drinks International – пропуск у світову еліту міцних спиртних напоїв.
При абсолютно закритій дегустації, в умовах найжорстокішої конкуренції, горілка «Хортиця» показала найвищий результат, завоювавши відразу два перших місця! За підсумками конкурсу «Хортиця» була визнана Кращою Ароматною Горілкою й Кращою Горілкою цінової категорії Premium. Крім того, «Хортиця» увійшла в трійку кращих світових горілок. Реалізація програми «Абсолютна якість назавжди» і впровадження останньої інновації – очищення платиною – дозволили українському виробнику перемогти визнаних лідерів. Уже багато років фаворитами конкурсу є Absolut, Smirnoff, група Pernod Ricard. Це світові бренди з багатою історією. Перемога молодого бренда «Хортиця» стала сенсацією.
Адміністративний директор журналу Drinks International Джастін Сміт: горілка «Хортиця» у рекордно короткий термін закріпилася в еліті світових алкогольних брендів. Усього за три роки роботи ТМ "Хортиця" зробила прорив на міжнародному ринку й увійшла в трійку найбільших виробників алкоголю поряд з Absolut і Smirnoff. У цьому році ідеальне сполучення смакових і якісних характеристик «Хортиці» підкорило наших експертів».
Успіхи «Хортиця» піднімають авторитет України в цілому. Сьогодні горілка «Хортиця» лідирує на українському ринку алкоголю, займаючи частку в 30%. Продукція цієї торгової марки експортується в 77 країн світу. Перемога ТМ «Хортиця» у Лондоні підтвердила, що тільки абсолютна якість є еталоном смаку міцного алкоголю в усьому світі.
|